ریوایس ریوایس .

ریوایس

مرداد و جشن فارغ النحصیلی و خانم مرادی همدرس قدیم

به نام خدا

مرداد ماه ، یادآور خیلی چیزهای خوب است. برای مثال دستگاه ماهور آمیخته با این ماه است و کسانی که متولد این ماه هستند با این ملودی پوست و خونشان عجین شده است. ماهور همان ماژور فرنگی هاست.

امروز دانشجویان با ذوق و شوق رشته ی حقوق برایمان کارت دعوت جشن فارغ التحصیلی آوردند. شاید 3 ماه برای این جشن زحمت کشیدند به هر نیت خیلی هزینه کرده اند که خیلی هم ارزش دارد. یاد جشن فارغ التحصیلی قدیم دانشگاه محل تحصیل خود افتادم. دانشجویان ورودی سالهای پایین تر خیلی زحمت و مشقت کشیدند. خیلی هزینه کردند. استاد قلی زاده خیلی زحمت کشید و  همه دانشجویان را خوشحال کردند. همه ی دوستان بودند آقایان دهقان ، احمدی ، نیک پور، رحمانی و ... 

یاد یکی از همدرسان قدیمی افتادم گفتم یادی از ایشان به خیر شود: خانم مرادی

با ذوق و شوق، نویسنده و شاعر و سرحال و غبراق ، زبان آور و زبان آور. داستان نویس خوبی بود و از آنجا که خیلی وقت ها باید خیلی ها جوانان را با موج هایی که ایجاد میکنند ناامید کنند، فکر میکنم گرفتار شده بود و از شعر و شاعری و داستان نویسی ناامیدش کرده بودند. حیف از خیلی از جوانان خوب که برخی ها ناامید و سرخوردشان میکنند. 7 سالی میشود که از مرادی خبری ندارم شنیدم که ارشد تهران قبول شد. انسان شریفی بود و عاشق خانواده اش. در همدان کمتر از این جنس آدم ها دیده ام. یادش به خیر و نیکی. اگر خیلی از جملات و کلمات دیگر را بزنم میترسم به جرم های مختلف متهم شوم پس همانطور که خیلی چیزها در سینه ها مانده اینها هم بماند. آرزوی سلامتی برای او و اقوامش دارم.





برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۱۶:۵۹ توسط:حسن موضوع: نظرات (0)