ریوایس ریوایس .

ریوایس

خرید کشمش طلایی

خواص کشمش طلایی چیست؟
در کشمش طلایی کاشمر  مقادیر زیاد کلسیم و پتاسیم وجود دارد که برای بیماری های پوستی

و ریزش مو بسیار موثر است. اگر آهن بدنتان کم است می توانید با خوردن کشمش آهن بدن خود را تامین کنید و سلامتی خود را تضمین کنید اگر شخصی دهانش بو میدهد می توانند از کشمش در اول صبح استفاده کرده و باعث جلوگیری از بوی بد دهان خود شود.

کشمش زرد چگونه تولید می شود؟

در شهر های بناب و مراغه بیشتر تولید می شود در این شهر ها انگور را از بارگاه آویزان می کنند و برای زرد شدن این کشمش در زیر آن گوگرد می سوزانند. ولی در کردستان بیشتر از روش استفاده می کنند.

در ابتدا خاکستر چوب را با آب می جوشانند و در ادامه بعد از اینکه سرد شد در ظرفی می گذارنند تا کامل ته نشین شود و ماده ای که به دست می اید خوشاب نامیده می شود و تیزاب باید به اندازه گوشت گوساله جوشانده شود تا کشمش با کیفتی تهیه شود.

در کاشمر برای تولید کشمش طلایی از گاز گوگرد بیشتر استفاده می کنند تا کشمش را دودی درست کنند روش کار به این صورت می باشد که پودر گوگرد را داخل سینی کوچکی می ریزنند و آن را آتش می زنند برای اینکه همگن بشود دریچه های در بارگاه تعبیه شده که با باز و بسته نمودن تدریجی آن جریان هوا در داخل بارگاه برقرار می‌شود.

درجه بندی کشمش زرد
درجه بندی کشمش زرد طلایی بر اساس کیفیت آن دسته بندی می شود، اما این امر در کشمش سیر کاملا متفاوتی را طی می نماید. کشمش های طلایی باید درصد بالایی از خرابی را به خود اختصاص دهند.

کشمش درجه یک باید دارای خرابی و لهیدگی باشد. سلطان کشمش ممتاز علاوه بر داشتنم این موارد باید دارای درجه بندی درشت و یکدستی باشند. کشمش ممتاز دارای اندازه 9 تا 11 و 10 تا 12 میلیمتری هستند.

این دسته بندی ها مختص کشمش تیزابی ایرانی می باشد و در سایر کشورها اندازه ها با یکدیگر متفاوت است.

همانطور که گفته شد،یکی دیگر از دسته بندی های کشمش، تقسیم بندی بر اساس سایز آن است. منظور از سایز کشمش طول آن است. اغلب کشمش های طلایی سایز بندی ریزی دارند اما آنهایی که دارای سایز بندی درشتی هستند برای صادرات به کشورهای دیگر استفاده می شود.

اگر قصد صادرات و خرید کشمش طلایی به کشورهای بین المللی را دارید، می توانید با مراجعه به سایت پرشین ریزینس آن را انجام دهید. کشمش های طلایی سایت … اندازه ای حدود 14 تا 24 میلیمتر دارد.

 

 

 

 

از دیگر محصولات ما می توان به کشمش طلایی , کشمش آفتابی , کشمش مویز , کشمش سبز اشاره کرد

اگه میخوای بیشتر خرید کن، کمتر پرداخت کن همین الان برای قیمت کشمش طلایی در بازار و خرید کشمش طلایی با شماره 09125750275 تماس بگیرید


برچسب: خرید کشمش طلایی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۰:۳۰ توسط:حسن موضوع: نظرات (0)