ریوایس ریوایس .

ریوایس

بیوگرافی(2)

   *سهیل * ظاهر: موهای قهوای روشن که به بلوند میزنه. رنگ شده است و چشمای عسلی.  *شخصیت واخلاقیات*: یه فرد شوخ طبع تحمل دیدن ناراحتی کسایی که دوستشون داره رو  نداره و با مسخره بازی سعی میکنه بخندونتشون. زیر بار حرف زور نمیره  و اگه کسی بخواد بهش زور بگه از کوره در میره و میزنه طرفو کتلت میکنه. کمی هم خنگ تشریف داره فقط کمی. به خوبی میتونه احساسات بقیه رو درک کنه.

   *ابتین*ظاهر :موهای شکلاتی وچشمای مشکی.پوست روشن و گندمی. کمی لاغره و از مسیح و امیر قد بلندتره * اخلاقیات: شخصیت*: کنجکاو داره  آروم و کم حرف. و البته باهوش و احساسی. حسود. زود عصبی میشه اما زودم آروم میشه . بسیار فراموش کار. اما قلب مهربونی داره. درونگرا و چیزی از احساسش رو بروز نمیده، پوکر.  

*امیر *ظاهر: موهای مشکی کوتاه که با کلی ژلو از این چیزا حالتشون میده. چشمای قهوه ای رنگ و پوست سبزه وعین حال کمی روشن. قد متوسط یه دو سه سانتی مسیح ازش بلند تره. شوخ طبع و کنجکاو چیزو جدی نمیگیره و یه کسی که عاشقه فیلم و هر چی فیلم بگین دیده و البته بگم تحت تاثیر اون فیلما قرار میگیره ماجراجو و دوستدار چیزایی ماورایی و غیر قابل باور. البته ایشون باورش میکنه و معتقده هیچی تو این دنیا بعید نیست زیاد عصبانی میشه.

   *مسیح* ظاهر:  موهای خرمایی.چشمای آبی پر رنگ. به لطف باشگاه رفتنش هیکلش کمی از اون دوتای دیگه ورزیده تره . *شخصیت و اخلاقیات *:کم حرف و آرومه اما در بعضی مواقع یه چی میگه که با خاک یکسان میشی، جدی  اما نه به اون معنا که عین برج زهرمار باشه به وقتش میخنده وبه وقتش ناراحته کلا آدمیه که حد و حدود خودش رو میدونه وکلا آدم باحالیه و البته مظلوم . کنجکاو.اهل ماجرا جویی. درون‌گرا. به دوستاش اهمیت. میده. یه شیطنت درونی داره. نترس و شجاع



برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۲:۳۲ توسط:حسن موضوع: نظرات (0)